יום שישי, 8 באוגוסט 2014

משפטים שאותי משמחים 2

1. הגעתי מהפייסבוק! WOW איך שאני אוהבת לשמוע את המשפט הזה... אשכרה יש אנשים שקוראים את מה שאני כותבת ומגיעים לחנות בעקבות פרסום. זה כל כך משמח אותי ולשמחתי זה קורה די הרבה :) תמשיכו לשמח אותי ולעדכן אותי שהגעתם מהפייסבוק :) 
נ.ב יש לי גם אינסטגרם ;) מוזמנים לעקוב גם שם.


2. קנו לי מתנה מהחנות שלך וממש אהבתי אז באתי לראות! איזה כיף. איזה נחת. לא מדובר באנשים שרוצים להחליף מתנה שקיבלו, אלא כאלה שרוצים לראות מאיפה קנו להם מתנה מיוחדת שכזאת...

3. תראי לילך- הבאתי חברה להכיר לה את החנות שלך! אתם אנשים טובים. לא שומרים את כל הטוב הזה עם עצמכם ואני כולי מתמוגגת. 


4. הגעתי אלייך כל הדרך מתל אביב/ חולון/ קרית שמונה/אילת (נשבעת). כיף לי לדעת שהחנות שלי נמצאת ברשימה של דברים שחובה לבקר בהם בירושלים (רשימה שאני הגיתי כמובן). 


5. "אישור מכירה XXXXX בחנות MyStores‏" - זאת הכותרת של האימייל כשנכנסת הזמנה דרך החנות האינטרנטית. זה תמיד קורה בשעות מפתיעות (אמצע הלילה/ עלות השחר) וזה מעלה על שפתיי חיוך. זה מדהים שגם כשהחנות הפיזית סגורה- היא בעצם לא. תמשיכו להזמין ולשמח את עצמכם (ועל הדרך גם אותי. מודה). אני אוהבת לשלב את הוואשי טייפ Wrapped with love על גבי החבילות שאני שולחת.



מוזמנים לחבב את עמוד הפייסבוק של החנות (יש הגרלות שוות ועדכונים משמחים)

האינסטגרם של החנות:


כתובת החנות:


אבן ישראל 1 (פינת רחוב יפו 57) מרכז העיר ירושלים

















לילך



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה