יום שבת, 4 באוקטובר 2014

הולה הופ אצלי בחנות


לפני כמה חודשים כתבה לי חברה- את חייבת למכור חישוקי הולה הופ אצלך בחנות! זה כיף וממכר וזה נהיה (שוב) להיט.
תגובתי הראשונה- מה הקשר? אני לא חנות ספורט! די נפנפתי את ההצעה...
ומאז...מספר בנות הזכירו באוזניי את נושא החישוקים הצבעוניים וכמה שהם מתאימים אצלי בחנות... האחרונה עשתה עבודה ממש טובה בלהלהיב אותי ונתתי לה OK לקנות לי חישוק כזה כדי שאני אתנסה. אהבתי גם את הרעיון שאוכל לקשט אותו. הזמנתי לי Duct tape וחיכיתי בקוצר רוח שכבר יגיע ואוכל לקשט אותו. 

בינתיים נזכרתי במישהי שקנתה אצלי וואשי טייפ ושלחה לי תמונה של החישוק שהיא קישטה. פניתי אליה ושאלתי אם היא יכולה להכין לחנות מספר חישוקים מקושטים. היא הפנתה אותי למומחית- מישהי שגם מדריכה בתחום וגם מכינה לבנות רבות. המומחית הכינה לי 10 חישוקים יפים יפים ובמספר גדלים ואפילו הסכימה שאצלם אותה לסרטון בו היא תיתן מספר טיפים. את הסרטון איתה עוד לא צילמתי אבל הנה סרטון בו עמית, האחיינית הרקדנית של צ'פי מדגימה את ההולה הופ. 


שלחנו את הסרטון במה'נשמע המשפחתי ושתי הסבתות הגיבו- סבתא אחת הגיבה שגם בילדותה זה היה להיט ואפילו המציאו שיר בנושא (ואז בערב ראש השנה שמענו את השיר ההזוי...). סבתא שניה (אמא של צ'פי) הגיבה שזה עושה אחלה פיגורה. יש לקרוא את המילה פיגורה עם ר' גרונית בטירוף! היא בכוונה בוחרת מילים עם ר'...

עכשיו ככה- החישוקים תלויים מחוץ לחנות- כל מי שרוצה להתנסות מוזמן. אני מספר פעמים ביום עושה לעיני העוברים והשבים ולכולם יש מה להגיד... אין אחד/אחת שלא זורק הערה. אם זה כל הכבוד, גם אני רוצה (אז בוא!), איזה יופי, כמה עולה?, אין מצב שאני אצליח (אם לא תנסי בטוח לא תצליחי...) ועוד ועוד הערות/ מבטים. אם היה מקום בתוך החנות אז הייתי עושה שם אבל אין מקום אז אני עושה ברחוב ושיקפצו לי כולם והערות שלהם.

מספר מסקנות:
אנשים פחדנים. מפחדים מהצל של עצמם בעיקר. מפחדים מהפדיחה. מפחדים מהכישלון. מפחדים מהפחד.
לרוב הגברים אין את זה... היחידים שכן הצליחו זה כאלה עם ניסיון בריקוד/ אתלטיקה/ קרקס (נו ברור שהוא מצליח, הוא גם הולך על חבל...)
נשים הרבה יותר קולטות את התנועה הנכונה... יודעות ישר לענטז.
ילדים הכי קוליים- עדיין לא מפחדים להיכשל, עדיין לא שמים פס על העולם ומה יגידו.
בשניים זה פחות מפחיד- לכן אני מצטרפת כדי שהפדיחה תתחלק בשניים.
זה אולי נראה קל אבל זאת פעילות ספורטיבית לכל דבר (קראתי ששורפים 600 קלוריות בשעה ומחזקים מאוד את שרירי הבטן)- בהתחלה הצלחתי 10 סיבובים... עכשיו אני מצליחה כבר 200 סיבובים ברצף. ביום הראשון שעשיתי חזרתי עם שרירים תפוסים בכ-ל הגוף.

רוצים גם?
מוזמנים אליי לחנות- J'aime מתנות משמחות, החנות ממוקמת במרכז העיר בירושלים, רחוב אבן ישראל 1 (פינת יפו 57)
www.facebook.com/jaimegifts

לילך

2 תגובות:

  1. תשובות
    1. 200 זה היה מזמן...עכשיו אני פשוט לא סופרת- יכולה להמשיך לנצח!

      מחק