יום שישי, 15 במאי 2015

אני אוהבת קקטוסים!


אני לילך ואני אוהבת קקטוסים.
זה לא חייב להיות קקטוס אמיתי...מספיק שזה בצורה חמודה של קקטוס :)
בשבוע שעבר שמנו את האוטו במוסך והלכנו לטייל. ראינו קקטוס שרק חיכה שיצטלמו איתו.
עכשיו זאת תמונת הפרופיל שלי בפייסבוק- אני מיני מאוס הצברית!



אצלי בחנות יש מספר פריטים קקטוסיים והנה הם כאן במרוכז:

1. שלט לדלת- משפחה ישראלית למהדרין- אבא קקטוס, אמא קקטוס וילדים קקטוסיים. השלט מגיע עם ערכת מדבקות להדבקה עצמית. אני השתעשעתי וכתבתי "משפחת צברי".









יש לי חיבה גדולה מאוד לעבודות מעיסת נייר וכשראיתי את הקקטוסים האלה הייתי חייבת שהם יהיו אצלי בחנות!
קקטוסים מעיסת נייר לבית שמח!


 אנה, הקרמיקאית המוכשרת שמכינה ספלים מאויירים לחנות בכלל לא הכירה את קישקשתא- הקטטוס הכי מפורסם בטלויזיה... אז תיקנתי את העיוות ועכשיו היא מכינה ספלי קישקשתא מהממים :)

התיקים האקולוגיים האלה הם המצאה אדירה! שמים אותם בתיק וכשפתאום הידיים נהיות עמוסות שקיות, שולפים אותם מהנרתיק הקטן שלהם והופה- יש לכם תיק גדול וחזק והכי חשוב- חתיך! הנה דגם הקקטוסים ההורס:

 ראיתי באינסטגרם ובכלל באינטרנט הרבה תמונות של עגילי קקטוס... אבל אלה פשוט מהממים! עדינים ומיוחדים- כמו שאני אוהבת.

עוד קקטוסים משמחים שאינם נמצאים בחנות שלי וחבל...

טבעת קקטוס מדליקה:
קובץ עם הדרכה לעשות בעצמך קקטוס סרוג:






ולסיום קצת פרסום אף פעם לא הזיק:
J'aime מתנות משמחות (עקבו גם בפייסבוק ובאינסטגרם)
אבן ישראל 1 (פינת יפו 57)
מרכז העיר ירושלים
חנות און ליין: WWW.My-Stores.co.il/jaime
072-2210030
לילך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה