יום שבת, 29 באוגוסט 2015

עוגיות מזל כהשראה וכמתנה משמחת

אני לא זוכרת מתי הרומן שלי עם עוגיות מזל החל אבל זו עוגייה שתמיד ריתקה אותי... איך הפתק נכנס לתוכה? הצורה המעניינת, הפריכות והעובדה שזו גם תוספת מדליקה למתנה.

לפני כמה שנים ניסיתי להכין בעצמי- חיפשתי מתכון בגוגל- הכנתי פתקים ופעלתי לפי ההוראות- יצא טעים אבל זה המון עבודה...במיוחד לאור העובדה שהעוגיות נחטפות. אחרי הניסיון הראשון והאחרון, הגעתי למסקנה שכדאי לקנות :)

ב-31/7/13 בפתיחה החגיגית של החנות (שנחגגה בדיוק חודשיים לאחר הפתיחה בפועל) חילקתי לכל הבאים עוגיית מזל עם מסר אחיד. המפעל של פרץ בקריית שמונה הכין לבקשתי את כל העוגיות עם אותו המסר (מזל= הזדמנות שפוגשת מוכנות). 

לאחר שנה, ביולי 2014- הכרזתי בעמוד הפייסבוק של החנות על יולי כחודש המזל! שמתי כל עוגייה בפירמידה מרשימה (שאחיינים של חבר שלי עזרו לי לקפל תמורת שוחד קטן). אז המסרים היו מגוונים ולכל אחד יצא משהו אחר. הכי קטע זה שהגיעו תיירים סינים לחנות באותו החודש והם היו בהלם...
אז יולי 2014 לא היה כזה מזל- מבצע צוק איתן השתולל שם בחוץ, אבל בין 4 הקירות של החנות היה הרבה מזל והרבה עוגיות חולקו ושימחו את לקוחותיי.





השנה, החלטתי למכור את העוגיות. חלקן עטפתי בשקיות אורגנזה וחלקן בצלופן עם דוגמת פפיון מתוקה. המחיר לעוגייה- 5 ש"ח ולשמחתי אנשים קונים לעצמם או ליקיריהם (גם לקולגות בעבודה הולך) וזו אחלה מתנה קטנה של תשומת לב.

סרטון שהעלתי לאינסטגרם- לקוחה שפותחת את העוגייה

כשחיפשתי בגוגל תמונה מייצגת של עוגיית מזל, גיליתי שיש אנשים יצירתיים בעולם הזה שלקחו את הצורה של העוגייה ועשו ממנה משהו אחר... הנה דוגמאות שליקטתי מהרשת :)


ארנק לכסף קטן- מדהים! מכאן



עוגיית מזל סרוגה

USB עוגיית מזל- מגניב!

נעליים בהשראת עוגיית מזל עם פתק מותאם אישית

שרשרת עם תליון בצורת עוגיית מזל מוזהב

אהבתי את הכיתוב...וואטאבר :) חתרני אבל יפה

וזה מה שקורה כשטובלים אותן בשוקולד צבעוני- יאמי! תמונה מכאן

דרך מפתיעה להצעת נישואין- השאלה בתוך העוגיה! מכאן


ולסיום קצת פרסום אף פעם לא הזיק:
J'aime מתנות משמחות (עקבו גם בפייסבוק ובאינסטגרם)
יואל משה סלומון 19, נחלת שבעה ירושלים
חנות און ליין: www.jaimegifts.com
072-2210030
לילך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה