יום רביעי, 13 ביולי 2016

החנות עברה דירה! קצת מאחורי הקלעים...

תוך כדי תנועה, פרסמתי באינסטגרם של החנות תמונות מאחורי הקלעים של המעבר לחנות החדשה...
מי שעדיין לא מעודכן- ב3/7/16 החנות עברה למיקום חדש- לנחלת שבעה, רחוב יואל משה סלומון 19 (3 דקות הליכה מהמיקום הקודם)


תמונה מהמקום בו הזמנתי רהיטים לחנות


תמונה של הצבעים הנבחרים לריהוט+ שרטוטים שמזל שהם מבינים כי אני ממש לא...


לא אשכח את היום בו הלכתי לבחור טפטים...כשיש מבחר של 50000 טפטים, לך תדע אם בכלל תמצא משהו שאתה אוהב. זה לקח שעות וזה הרגיש לי כמו לחפש מחט בערימת שחת. בסוף נבחרו 2 טפטים שישולבו בחנות.

החנות בתהליך שיפוץ בשלב מתקדם


עוד תמונה מתקופת השיפוץ :)

החנות הונגשה! בימים הקרובים כל הכניסה תונגש כדי למנוע מעידות של אנשים שלא שמים לב שחלק מונגש וחלק מדרגה.



ביום הראשון לפתיחה- הרוב מסודר מחוץ לארגזים אחרי סופשבוע קשה ומורכב

יש עוד כמה דברים שאני מחכה להם...עדיין אין שלט...אפשר לזהות לפי החלוניות הצהובות :)

שמתי עציצים ורודים עם קקטוסים (היחידים שבאמת ישרדו עם חוסר משמעת ההשקיה שלי)

לאט לאט כל הדברים שדורשים תליה ימצאו את מקומם. ראשונים- השעונים המיוחדים! הם קיבלו קיר של כבוד

פינת הגברים- לפעמים אני מרגישה שיש שם מגנט ענקי שמושך אליו גברים! אוטומטית הם מוצאים את מקומם שם...

הילה ואליזבת'- לקוחות מהממות שבאו לחנות החדשה עם מתנה משמחת!


מוזמנים לבקר בחנות החדשה- היא גדולה פי שתיים ויש בה הרבה מתנות משמחות!
לא מגיעים לירושלים? יש לי גם חנות אינטרנטית ממש כאן: https://shopylina.com/jaime

J'aime מתנות משמחות
יואל משה סלומון 19 נחלת שבעה (הרחוב עם המטריות)
להתראות,
לילך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה